anna är här


godeftermiddag och så. vi står och hänger på mitt jobb, min ena nagel är för lång för att skriva på tangenbordet på. anna ska gå nu, hon hatar mig. hon vill inte köpa godis till mig. shit vilka ryck vi har haft, sällan det spårar alltså. ikväll kör vi utgång, eller ja, inte jag och anna då för anna hon gör inte sånt, lite av en mes skulle jag själv vilja säga! men någon mer än jag blir det, får vi hoppas iaf....

jag har käkat god kylling och ris från bunna, storfavoriten! den slår aldrig fel. ni måste testa! attans vad jag längtar tills januari förresten, det är helt sinnessjukt. jag och anna måste ha en planerar dag känner jag, så vi vet vart vi vill åka när vi väl är där nere och sånt. har ni varit i thailand så får ni gärna tipsa på vart man ska åka!

nej, lite DH nu.. pöss




måste passa på att göra reklam för denna tröjan, så jäderans snygg och go är den!
Resteröds 399:-

MVH PAJASARNA



Kommentarer
Postat av: anna

haha vi är fan inte vettiga :D tack för underhållning på hög nivå.

2010-11-10 @ 16:48:32
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0