butik 47



såhär såg jag ut idag at work. har börjat sälja lite grejor på tradera, så det är där jag hängt idag när jag inte har blivit nedsprungen av kunder, höhö! har haft besök av linnéa också, man kan ju inte bli annat än glad av att prata med henne, vi har alltid tusen saker att prata om och det finns nog ingen annan människa jag vågar berätta precis allt för, A L L T! sånna saker som inte är normala att berätta berättar vi för varandra, haha, och det är helt underbart =)

skulle egentligen tränat ikväll med ida men båda två var så sletna så vi hoppa det, jag blir lat! jag gillar inte det, gillar träningsfreaket ulrika, var är duuu?

ha en fin kväll för fanken! köss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0