kass månad

amen seeena! klockan är 17.33 och jag stänger butiken om exakt 27 minuter! underbart. då ska jag dock inte hem utan iväg på möte på yllan, lite förberedelser inför julborden där som jag kanske ska hjälpa till på. någon kväll iaf.
anna förklarar för mig hur hemskt det är, hm jag blir peppad!

dagen har spenderats i ett ursinnigt svart moln! allting går inte som man vill och hoppas alltid. är så trött på denna månaden, har fått så mycket skit av personer runt omkring mig och det suger hästballe! man tröttnar... särskilt när de inte har någonting för att göra så, alla bara antar och tror på rykten och skit. pittkristianstad. ja, jag är surkärringen själv idag, så är det ibland och så har det varit nästan hela november månad. vi får hoppas på att december blir bättre, då vankas det jobb på BR, födelsedag (20 bast, ÄNTLIGEN!!), nyår. allting som för mig närmare januari kan bara vara bra!


höjdpunkter idag måste vara maten från bunna. SNUSKIGT GÖTT!




och att lilla stella har hållt mig sällskap, mys!




tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0