lisa nilsson


det här är lisa




hon var hos mig på besök idag


vi har käkat god kycklinggryta och traggat massa skit. och klockan är snart 3 ändå, fan va gott! gick in på bunna och beklagade mig om hur många minusgrader det måste vara inne i min butik. 5 minuter senare kom thomas konkande med en stor stålgrej som skulle göra mig varm enligt honom. goda goda grannar!

såhär ser den ut



jag står så nära den jag kan, jag har den tjockaste tröjan jag kunde hitta i affären på mig och jag står och dricker varm saft. allt för att hålla värmen, för det är nog bland det värsta som finns att stå o frysa.

ikväll ska jag och anna på yoga, haha! det kommer se hilarious ut. o-vigast i stan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0