lycklig

fattar ni vad jag längtar??! det är helt stört. kom precis på att det är två månader tills jag sticker iväg till sälen och sen är jag hemma en vecka, vad väntar efter det? jo THAILAND i två jävla månader! det är stört, det ska bli så jädrans gött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. fan alltså, ibland är livet bra underbart!




jag ska leva i paradiset i över två månader, jag längtar som jag aldrig gjort efter något innan!

nu blir de schlafen, eller lite despe för det går nog inte att sova i detta hushållet på en timme till. mamma skriker av skratt i vardagsrummet, pensionärsjävlar är tydligen på....



Kommentarer
Postat av: SAn

Hej!

Du kommenterade hos mig en gång, men jag kan icke komma ihåg om jag kommenterade tillbaka.. Hoppas det! Annars känner jag mig lite dum :).



Fan vad najs! Då är vi 2 som ska till Thailand. Åker också dit för dryga 2 månader och lämnar Sverige den 3e januari. Ska bli lovely! :) Vad har du för mål där nere?

2010-11-07 @ 22:05:04
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com
Postat av: Nichlas

heheheheeh exakt där har jag varit ! hehehehehehehe

2010-11-08 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0