mysmysmys

godkväll. står här i mörkret med ljus tända och dricker hemmagjort te, inte så illa ändå! det hemmagjorda teet kom bästa thomas från bunna in och bjöd på och traggade bort en halvtimme med mig, tacka fan för bunna och thomas! tjabbar bort tid, lagar fantastisk mat, håller lite koll på butiken. tycker det är lite småäckligt att stänga själv här men det känns enda som att man har ett vakande öga över sig med bunna mittemot!

genomsöker nätet efter någon snygg vinterjacka som jag kan kära ner mig i, lär få gå i skinnjackan hela vintern känns det som, hittar ju förfanken ingenting som jag fastnar för.. står även och försöker komma på vad för julklappar som ska inhandlas i år, vill ju hitta den perfekta julklappen till alla! men det gör jag tyvärr aldrig för min fantasi räcker inte längre än till öronen, eller något...



skulle suttit fint att få mysa med sina pluttar en stund idag också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0