övertrött ulrika här



så var det söndag igen. eller förlåt, det är ju fasiken måndag igen. jisses vad tiden springer iväg hela tiden. alla dagar denna veckan har jag stått på jobbet, legat i sängen eller borstat tänderna och längtat efter söndag. söndag söndag har det ekat i mitt huvud. för idag (igår) söndag så har jag kunnat göra precis vad jag ville. och valet blev självklart en dag på soffan efter 6 arbetsdagar.

jag har ätit närmare 200 kg kladdkaka idag, krängt ur min godispåse, druckit en liter mjölk (måste man göra tillsammans med allt detta choklad) och kollat på tv. kollat på tv med mamma, kollat på tv själv, kollat på serier på datorn, kollat på youtubeavsnitt med bror, sovit en stund i soffan och ja därimellan har jag försökt äta lite mat så att jag inte skulle råka spy ikväll eller något av chokladförgiftning.... visste ni förresten att när jag var liten var jag allergisk mot choklad. jag spydde och fick migrän, det är hyfsat vanligt berättade mamma för mig och sa att jag förmodligen inte skulle tåla rödvin heller när jag blev stor (det är något likvärt ämne i de båda sakerna så man blir ofta allergisk mot båda) nu har jag blivit stor och tyvärr, jag menar verkligen tyvärr tyvärr tyvärr tål jag choklad men inte rödvin. önskar så att det kunde vara tvärtom, undrar vad jag hade haft för begär istället då? 

nej, fasen vad jag traggar! helgen har varit helt okej endå, jobbade på ladies night i lördags (då en dam spydde över mitt bord) det var nice! eller inte... ringde på vakten och sjukepersonalen så fick de ta hand om damen som antingen var för full redan när de kom eller också inte fattar, även när hon är nykter och mår dåligt, att hon kanske ska ta sig ut ur lokalen innan hon spyr ner bordet och glasen framför henne. 

nej nu får jag baskemig lugna ner mig, jubb imorgon. måste vara utvilad för imorn blir det rusch! eller inte, lugna gatan oh yes. lite internet-shopping och tragg med några ont ovetande vänner som kliver in i butiken ( och aldrig kommer ut) he he.
GODNATT FÖR FAN!!



bjuder på en jävligt snygg bild också ikväll! you like?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0