trion

dagen spenderades på staden med linnéa och lisa. den gamla klassikern om man säger så (vi har känt varandra i evigheter och även gått i gymnasiet tillsammans) det är helt stört hur snabbt man kommer in i de gamla rollerna. lisa och linnéa går och drar filmrepliker utan dess like och jag fattar ingenting. vi sitter i fönster och skrattar åt roliga människor (gud förlåt mig) och kommenterar utan dess like. vi sitter och komponerar sms, ju argare desto roligare. vill någon bråka så hey, fine för oss för då har vi något att göra. haha! typ så är det, vi faller tillbaka direkt och roligt är det. 

ett par kilklackar inhandlades så nästa gång det blir utgång blir ulrika 1,86 lång. kan inte killar också börja ha klackar? eller? som en klok vakt sa till mig "det är ju bra med klackar, då sållar du ju ut alla killar som inte duger" ASBRA! det kör vi på. 

ikväll har jag tagit en promenix, lyssnat på grym musik och tänkt på livet. det var skönt actually! och nu har jag druckit en smothie. ni antecknar va? och nu sitter jag på badrumsgolvet för att köra ihop lite bra musik innan jag hoppar in i duschen. måste ha något som överröstar mig, för grannarnas skull....

nu - GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0