Urkasst

hej på er! FAN vad seg jag är idag, känner mig helt hopplös. utanför bara regnar det o regnar o regnar, inte en jäkel är på staden idag. vilket är majje förståeligt. och här står jag och glor ut, fryser som attans trots min värmefläkt. neg neg neg, sorry för det. men klockan är 4 och det är redan mörkt. rövballeee!! sen plussar vi på en fotbollsträning (utomhus) ikväll så har vi hela dagen sabbad, haha. NEJ skärpning ulrika, löjligt hur synd man kan tycka om sig själv emellanåt.

helgen har varit kanonbra, igår hölls det dop för max william nilsson och även denna gången är jag fadder, är så glad att jag får vara fadder åt båda mina två älsklingar. pappa är avis och undrar varför inte han får vara fadder/gudfar och då svarar vi att han är alldeles för gammal. så kan de va! så nu ska jag som sagt lära både charlie och wille om gud och så.....






det var en fin cermoni, eller vad det kallas och väldans god smörgåstårta (obligatorisk efter kyrkvistelse) samt chokladtårta!

jahaja, nu har jag väl skrivit av mig lite. ¨så nu ska ställa mig och kolla lite till på regnet.... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0