i bilder

slänger upp ett par bilder (trodde jag, det blev en jävla massa) på mina dagar, det är lättare och roligare än att skriva något avancerat (hrm) och detaljerat om hela skiten!













de bilderna kan väl sammanfattas "fest"
?



här kureras det för fullt i olinge (hos daddy) med fina håriga hundar som skedar bredvid mig i sängen. det blev en hel del DH (desperate housewives) tittande i helgen. med hundarna. tror de gillade det!



fars-dag-firande hos syrran med mina älsklingar! en sen kväll, en rolig kväll, en mätt kväll. pappa fick sig ett par viktiga strumpor (de matchande hans nya kläder) ett par vantar (oj vad glad han blev!!!) och en alladin-ask (viktigast enligt mig, skickade iväg charlie som medlare så tillslut fick vi öppna den)(efter massa övertalning)



fick besök i butiken av min prins, min liebling, min baby, den bästa!



samt syrran och lillskiten, såklart även de älskade högt! (william ska förresten döpas på söndag) max william nilsson blir det och jag ska vara fadder/gudmor även till den lilla sjabben. tror att de gillar mig faktiskt, de litar på att jag ska lära kidsen om religion osv. HAHAHAHA



charlies rumpa på besök, nöjd var han! och jag tydligen.



igår kom fanny, som vanligt hade jag slängt ur mig något i stil med (köp med dig något goootttt!!!) i förhoppning om att hon skulle inse min desperation och köpa med sig något! tyvärr gör hon mig aldrig besviken, hon förstår mig. så hon kommer med en varsin negerbulle, som vanligt. och jag blir lika glad varje gång! önskar jag vore allergisk mot choklad........



vi drog vidare (jag och fanny alltså) på mary kay party hos emma! en riktig BR kväll (jag, sara, emma och fanny) sen var ida också med och therese var the seller! väldigt duktig, en ambitiös jäkel det där. en riktigt trevlig kväll som ni ser på bilden (och var lugn, detta var vår andra och jag stod för uppätningen för av en halv sådan + glass + grädde)



Kommentarer
Postat av: Nille

Nu är jag nöjd ;)

2010-11-17 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0