börjar bra

God eftermiddag! eller något sånt. Disskuterar i nuläget med min vän Linnéa vad mitt första riktiga inlägg i bloggen ska handla om.

Detta var vad vi kom fram till:

va ska jag skriva i min blogg nu?
måste ha ett bra första inlägg och de ska inte vara ett sånt "hej jag heter ulrika och jag bor i kristianstasd.................."
:P:P
13:40
Nej, det är bra!
Såna inlägg suger
Skriv inlägg där man blir sucky på att veta mer om dig.
Eller bara skit i det och skriv ett inlägg om vad som helst.
13:41
haha ja, jag skriver som jag känner för tillfället
13:41
Skriv inlägg*
13:41
attt jag är hungrig!
13:41
Bra! In i smeten
kan du inte skriva om hur man tömmer sina fett-depåer på låren?
Hahaha
13:42
hahaha
hade jag vetat de så
jag fick en cellulit crem av mamma igår, dedu!

hmm, vet inte om något av det platsar riktigt liksom?

Ska komma på något bättre, ha en gooo eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0