cpbrudar

dagen börjar närma sig sitt slut. jag har krupit ner i sängen nyss hemkommen från sjöcronas väg, där världens finaste vänner befunnit sig. flabbat hela kvällen, det är fan lycka att få vara med de man tycker mest om, de man kan prata med allt om och med de man kan vara sig själv till 100 % med.

elina, anna och jag har tränat idag också som sagt och det var härligt som fasiken! var förkyld hela förra veckan så det blev ingen träning för min del då, så det var gött att svettas lite idag! och jag tog mig an medelpasset också som för en gångs skull var skitkul! en tjej vid namn ronja höll i det och det var jävla go i den bruden, tror det var intensiteten som gjorde det så roligt. man blev verkligen sketatrött! efter det passet på 45 min gick vi in till gymmet och körde mage/armar, så totalt blev det lite drygt 1,5 timmars träning, GÖTT!

nu - segemyhr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0