godkväll

morsning korsning! idag har ändan mest varit på soffan eftersom att jag har börjat se desperate housewives från säsong 1 och ja, man blir helt uppslukad av det! så jag vet vad jag ska tillbringa dagen med imorgon, förutom träning och diskning då förstås.. 

och jag måste skryta om min träning idag, bara lite iaf! stack till gymmet vid 6 och gick hem vid halv 9! stod på den här grajsimojsen (alla som varit på friskis vet vilken jag menar) den mellan roddmaskinerna och de vanliga crossmaskinerna) (vafasen heter dem?!) aa iaf! där stod jag i evigheter och brände en massa kcal! sen gick jag i lutning på bandet ett bra tag och sen anslöt sig en massa brydar så då blev det lite styrka också. men gött eller? JAPP. 

imorgon blir det gud bevare mig utgång verkar det som, hur ska jag orka? vi skulle ju på yoga kl 7 på torsdag morgon. känns som att jag får hoppa det kanske.....



jag och träningsbuddie, vi kan vi!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, söt bild ;D

2010-10-20 @ 08:59:49
URL: http://jusefeajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0