morgonstund har guld i mun? eller vad vet jag

tjena! jädrans vad jag somnade sent inatt, klockan var nog närme 3. därför hade jag idag tillåtelse att vakna vid 11! så det så. nu har jag alldeles nyss testat ett högskoleprov (korta versionen) och eftersom jag inte orkade läsa igenom någon av läsförståelserna eller gav mig in på mattegrejorna och inte heller orkade läsa av diagramen så var det enda jag svarade på lite ord. som jag kan, här snackar vi uthållighet..... hrm. på lördag ska iaf det riktiga provet göras, på högskolan här i kristianstad. vi ska fan vara där från 8.30 till 16.15, vafan liksom?! det ska bli intressant och jag hoppas jag orkar läsa igenom skiten när jag väl är där. tror nästan jag hade klarat mig bättre om jag chansat dock!

dagens att göra lista:

*äta frulle
*diska
*träna
*kanske sola, om jag orkar!
*överleva en utgång

sås och päror, nu blir det desperate housewives!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0