tjena måndag

javafan! hej igen. jag vet jag är seg, seg som fan. jag ligger för närvarande hemma i min säng, där jag bor just nu. pga. att jag för tillfället är arbetslös. jag brukar har haft rätt mycket jobb sen i julas och därför känns det sugigt att bli utan just nu, när jag verkligen behöver pengar! jag ska likeesom utomlands i januari i 2,5 månad samt åka upp till sälen v.1 med ett gäng kompisar. känns som att det kan vara kul att ha pengar att spendera på båda resorna men vi får väl se!

jag jobbade faktiskt på arenan här i kristianstad i helgen, fre sön. serveringsjobb som therese fibbade, första kvällen var skitläskig och jag trodde seriöst att jag skulle dö ett flertal ggr pga. pressen och stressen från de högt uppsatta gästerna som var där, men jag överlevde. och i söndags jobbade jag under ifk matchen, så det blev lite matchkoll emellan allt springande. ett + var ju att alla de stora (de är verkligen stora!) handbollsspelarna kom upp i restaurangen efter matchen och käkade, eeh jackpott! eller jackpitt, för som man såg ut...

nu ska jag strax iväg och träna med anna och elina. medelpass samt gympass på friskis ser det ut som. om jag sen beger mig till medelpasset (jympapass) när de andra går dit har jag dock inte svaret på, jag har lite fobi för jympa. min koordination är ungefär som man tror att en stel fotbollsspelares koordination ska vara, den finns inte. tyvärr!



fredagens jobbutsikt - ganska lyxigt ändå! (bl a måns zelmerlöf, lena ph, olle jönsson och salem al fakir intog scenen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0