uppdate

hallå i stugan! här står jag och såsar. är faktiskt och jobbar i butiken idag. trodde jag skulle ligga hemma arbetslös föralltid men så blev inte fallet. blir ett par dagar här nu och lite på br. och på mange verkade det som att han behövde rätt mycket hjälp i november så det är ju också kirrat då, samt julhandeln på br. och det är inte att leka med, fullt upp non stop! GÖTT!

lisa har varit och lunchat med mig idag, vi har ätit god mat, snackat mycket skit och bytt glödlampor. det gick så bra så! käka världens godaste wokade nudlar m. kyckling inne från bunna, din söte vad gott det var!

ooh ja! helgens bravader, fattar ni hur kul vi hade på vår lagfest? det var fan bäst på länge! alla brudar är to die for. vid kl 12 så drog vi vidare in till stan och bånken/taste. dansade/cepade loss hela kvällen, så bra som det kan bli! och nu närmar vi oss den 30e, som alla har trånat efter i evigheter, inkl jag och lisa. så jävla bra kommer det bli! men med detta följer självklart problem, klädslen? HÖ? jag vill ha klackar, jag vill så gärna ha klackar! det hade varit snuskigt snyggt med ett par svarta kilklackar! men med 10 cm klackar blir jag 1,86 lång! känns inte som att det är många killar som är längre än mig vid det laget och då är det ju fan boring.. kanske man kan kapa av något de kvällar man ska ut och dansa?




underbara tjajor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0