göttttt

halloj säger en något sleten ulrika! fan vilken bra dag de har varit idag ändå, jag vaknade bakis som ett litet as och stapplade rundor i lägenheten efter något att dricka och något att tugga på så jag skulle bli människa igen. la mig i sängen och kände vilken underbart bra bakisdag detta skulle bli, desperate housewives och massa saft tänkte jag! men då ringeer sebban och påminner mig om min idioti från gårdagen, jag hade bokat in en lunch i onyktert tillstånd. inte fan hade jag någon lust att stiga upp och gå ner på staden då, men det var bara till att klä på sig och traska ner. skit i att borsta tänderna, skit i att borsta håret, nästan så jag sket i att klä på mig, men det var ju så sablans kallt! 

när jag väl träffade min gamle man så var ju dagen räddad, hade jättetrevligt! :) sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, jag gick in på BR och stod o tjötade med mina töser och saknade jobbet en skvätt. tyckte allting var hilarious, har skrattat hela dagen, fråga mig inte varför. men vädret var skönt, människorna jag träffat har varit underbara osså åt jag en stor negerbulle. dagen hade inte kunnat vara bättre! flum flum flum....

det blev utgång igår förresten ja! som ni kanske har förstått, det var skitkul! skönt att det var typ 10 människor på banken istället för 1000. kvällen var mycket lyckad, tackar soffan för en fin förfest men sköna brudar! :) 















aj, igår var det fan bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0