Utkast: Okt. 7, 2010

Jädrans pittväder! Tagit mig till jobbet i rajnet. Och ingen promenad blev det imorse heller, men det vankas spinning ikväll så what the fuck! Ikväll ska Joanna Andersson asas med till Friskis (hoppas jag hoppas jag hoppas jag) om hon inte fegar ur vill säga, JOANNA!!

Blir man inte deppig av regn? När man måste stiga upp ur sängen och det regnar blir man det iaf. Här står jag, grått outside och inte en människa på staden. Känns sådär! skiiet.

Det är åtminstone torsdag - snart fredag = nästan LÖRDAAAG!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Otroligt tråkigt väder. Men, Josefine är online typ 24/7 på fb, skriv till henne vettja om du är uttråkad ;D

2010-10-07 @ 10:48:41
URL: http://jusefeajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0